Криза бізнесу: чому марно "тегати" Зеленського

Експерт розповів про необхідність правильно вибудуваної комунікаційної стратегії для ведення бізнесу, а також про те, чому чиновники не допоможуть вашій компанії

Партнер компанії Legal House Денис Овчаров в ексклюзивному інтерв'ю "Коментарів" розповів про важливість кризової комунікаційної стратегії для ведення бізнесу.

За словами фахівця, вона повинна перебувати в запасі у кожної компанії, а головне - це визначити чіткий вектор, який стосується і правової позиції, і емоційної складової, і оцінки дій правоохоронної системи, і конкретних осіб в подальшому. І зрозуміло, хто компанію захищатиме як на рівні держави, так і на рівні офіційних інституцій.

Експерт також зазначив, що комунікаційна стратегія - це інструмент, який може допомогти захищати компанію. Важливо визначити, яка комунікаційна стратегія потрібна і для яких цілей. За словами фахівця, все залежить від вектора, за яким йде компанія. Часто клієнти не розуміють, який вектор використовувати, оскільки немає експертизи ефективності цього вектора:

"Наприклад, немає сенсу "тегати" Зеленського, оскільки йому, за великим рахунком, все одно. Як і попередньому президенту, адже коли вони отримують владу, їм наплювати. Це стосується і дій чиновників. Наприклад, генерального прокурора, міністра МВС. Тут важливо розуміти, що ефективно сьогодні і що неефективно було вчора. Був час, коли "тегали" Зеленського, і було багато можливостей для захисту. Зараз - марно", - говорить Денис Овчаров.

Нагадаємо, щоб навчитися правильно комунікувати в суспільстві, потрібно розповідати якомога більше історій про себе. Це одне з правил, яке бере за основу в спілкуванні відомий громадський діяч, автор книг і екс-ресторатор Маргарита Січкар. У інтерв'ю для "Коментарів", вона розповіла, що вміння розповідати цікаві історії - дуже важливе для побудови успішного спілкування.