Вимірювання репутації галузей: чи є в Україні подібний рейтинг

Найчастіше оцінюється операційний актив, успішність на ринку

На сьогоднішній день репутаційний індекс дуже популярний в Україні. В цілому, це поняття вже давно не нове. Воно довгий час існує в Європі і ним займається Інститут репутації. Що стосується України, то у нас це не так поширене. Які галузі в країні схильні міряти репутацію більше, ніж інші в інтерв'ю для "Коментарів" розповіла Оксана Малічковіч - експерт, яка займається Медіааналітіка і аналізує репутацію українського бізнесу і українських СEO.

За її словами, абсолютно всі галузі вимірюють свою медіаактивність. Моніторинг і контент-аналітика - це вже звичайні речі. Але дуже мало компаній на сьогоднішній день міряють свою репутацію. Є репутаційний рейтинг, який проводять один раз в рік, але це, скоріше, рейтинг роботи піар-служб, однак глобального рейтингу, який би висвітлював репутацію компаній, в країні немає:

"Що стосується глобального рейтингу репутації, то в Україні поки такого немає. Я маю на увазі, наприклад, топ-100 кращих компаній України. Такий є в Європі. Там, наприклад, Rolex змагається з компанією Mars, а вона, в свою чергу , з Facebook, а він - з Microsoft. Тобто, мова йде про глобальні бренди та оцінці їх репутації. Такого в Україні поки що немає. Є топ кращих компаній, але, як правило, вони є в кожній з галузей - топ кращих аграрних , топ кращих в ритейлі. Оцінюється не завжди репутація. Найчастіше оцінюється операційний актив, успішність на ринку ", - відзначає фахівець.

Раніше інтернет-видання "Коментарі" розповідало, яким соціальним опитуванням та рейтингам в країні варто довіряти.