Рубрики
МЕНЮ
Елизавета Черных
Партнер компанії Legal House Денис Овчаров в ексклюзивному інтерв'ю "Коментарів" розповів про важливість кризової комунікаційної стратегії для ведення бізнесу.
Володимир Зеленський - фото з відкритих джерел
За словами фахівця, вона повинна перебувати в запасі у кожної компанії, а головне — це визначити чіткий вектор, який стосується і правової позиції, і емоційної складової, і оцінки дій правоохоронної системи, і конкретних осіб в подальшому. І зрозуміло, хто компанію захищатиме як на рівні держави, так і на рівні офіційних інституцій.
Експерт також зазначив, що комунікаційна стратегія — це інструмент, який може допомогти захищати компанію. Важливо визначити, яка комунікаційна стратегія потрібна і для яких цілей. За словами фахівця, все залежить від вектора, за яким йде компанія. Часто клієнти не розуміють, який вектор використовувати, оскільки немає експертизи ефективності цього вектора:
Нагадаємо, щоб навчитися правильно комунікувати в суспільстві, потрібно розповідати якомога більше історій про себе. Це одне з правил, яке бере за основу в спілкуванні відомий громадський діяч, автор книг і екс-ресторатор Маргарита Січкар. У інтерв'ю для "Коментарів", вона розповіла, що вміння розповідати цікаві історії — дуже важливе для побудови успішного спілкування.
Новини