Рубрики
МЕНЮ
Таисия Ерохина
На сьогоднішній день репутаційний індекс дуже популярний в Україні. В цілому, це поняття вже давно не нове. Воно довгий час існує в Європі і ним займається Інститут репутації. Про це в ексклюзивному інтерв'ю "Коментарів" розповіла Оксана Маличкович — експертка, яка займається медіааналітікою й аналізує репутацію українського бізнесу і українських СEO.
Колаж: Д. Романюк/Comments.ua
Як розповіла експерт, репутаційний індекс — це певна система оцінки компанії за деякими напрямками. Всього їх існує сім. Репутацію компанії оцінюють по кожному з них.
За її словами, індекс — це тільки одна зі спроб оцінити репутацію, присвоїти їй якесь певне число, значення, яке говорило б про те, чи рухається репутація вгору або ж падає вниз. Саме тому репутаційний індекс стає популярним. Його можна порівняти з мірилом і покажчиком для компаній, щоб вони могли зрозуміти, куди їм рухатися далі та які із секторів варто підтягнути, щоб посилити репутацію.
Маличкович додає, що кількості публікацій в медіасфері на сьогоднішній день недостатньо. Хоча ми звикли все ще міряти активність компанії в кількості, наприклад, матеріалів, що вийшли. Або коли якась компанія порівнює себе з іншими гравцями того ж ринку і визначає частку своєї активності з часткою інших.
Як зазначає Маличкович, практика говорить про те, що вимір має прирівнюватися до результату. Будь-яка подія резонує і в цей момент змінює ставлення аудиторії або до події, або до бренду. Коли трапляється зміна ставлення, виходить певний вплив.
Нагадаємо, Маргарита Січкар назвала головні тренди для комунікаційників.
Новини