Головна Новини PRиєднуйтесь 2021 Як формується репутаційний індекс: пояснення експерта
commentss НОВИНИ Всі новини

Як формується репутаційний індекс: пояснення експерта

Маличкович виділила головні моменти

25 лютого 2021, 21:00 comments2655
Поділіться публікацією:

На сьогоднішній день репутаційний індекс дуже популярний в Україні. В цілому, це поняття вже давно не нове. Воно довгий час існує в Європі і ним займається Інститут репутації. Про це в ексклюзивному інтерв'ю "Коментарів" розповіла Оксана Маличкович — експертка, яка займається медіааналітікою й аналізує репутацію українського бізнесу і українських СEO.

Як формується репутаційний індекс: пояснення експерта

Колаж: Д. Романюк/Comments.ua

Як розповіла експерт, репутаційний індекс — це певна система оцінки компанії за деякими напрямками. Всього їх існує сім. Репутацію компанії оцінюють по кожному з них.

"Що стосується України, то у нас це не так поширене. В основному, в медіапросторі визначають тональність компанії та її активність. Але в зв'язку з тим, що багато українських компаній виходять на експорт, починають просувати свій товар в Європі, репутаційний індекс стає дуже важливим, як і сама репутація", — зазначила Маличкович.

За її словами, індекс — це тільки одна зі спроб оцінити репутацію, присвоїти їй якесь певне число, значення, яке говорило б про те, чи рухається репутація вгору або ж падає вниз. Саме тому репутаційний індекс стає популярним. Його можна порівняти з мірилом і покажчиком для компаній, щоб вони могли зрозуміти, куди їм рухатися далі та які із секторів варто підтягнути, щоб посилити репутацію.

Маличкович додає, що кількості публікацій в медіасфері на сьогоднішній день недостатньо. Хоча ми звикли все ще міряти активність компанії в кількості, наприклад, матеріалів, що вийшли. Або коли якась компанія порівнює себе з іншими гравцями того ж ринку і визначає частку своєї активності з часткою інших.

"Так було. І це дуже зручно, тому як кількість можна виміряти. В останні кілька років вимір пішов далі та тепер пропонує піарникам дивитися на охоплення аудиторії. Це теж хороший показник, але справа в тому, що сьогодні й цього вже недостатньо", — повідомила експерт.

Як зазначає Маличкович, практика говорить про те, що вимір має прирівнюватися до результату. Будь-яка подія резонує і в цей момент змінює ставлення аудиторії або до події, або до бренду. Коли трапляється зміна ставлення, виходить певний вплив.

"Тобто вплив на репутацію і поведінку цієї аудиторії. Це і є кінцевий результат. Він і повинен відображатися в індексі, — розповіла Оксана Маличкович. — Абсолютно недостатньо говорити про те, що ми виміряємо медіаполе і поділимо його на так звані сегменти або порахуємо кількість публікацій про продукт і скажемо, що у вас все супер. Так, резонанс потрібен, але це тільки початкова стадія вимірювання. Потрібно провести набагато більше досліджень, щоб виміряти цей вплив. Саме вплив формує репутаційний індекс".

Нагадаємо, Маргарита Січкар назвала головні тренди для комунікаційників.


Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!